Doprava a platby | PRESSICKO.SK

 
 
 
+421 915 966 320  /  +421 902 121 815 pressicko@pressicko.sk
 
 
 
Úvod > Doprava a platby
 

Doprava a platby

Doprava

Doprava tovaru k objednávateľovi je možná nasledujúcimi spôsobmi, pričom spôsob je možné si vybrať pri vypĺňaní objednávky:

  • Osobné prevzatie tovaru objednávateľom v Nových Zámkoch na Čižmárskej ulici č.2
  • Dovoz zadarmo v rámci mesta Nové Zámky pri hodnote objednávky nad 30 € s DPH
  • Donáška na určenú adresu kuriérskou spoločnosťou s možnosťou zaplatiť pri preberaní tovaru, alebo vopred na náš účet. Cena za prepravné kuriérskou spoločnosťou v rámci Slovenska sa dynamicky prepočítava podľa ceny objednávky:
    • pri hodnote objednávky od 0 - 19,99€ bez DPH je cena za doručenie 4,50 € s DPH
    • pri hodnote objednávky od 20 - 98,99€ bez DPH je cena za doručenie 3,50 € s DPH
    • pri hodnote objednávky nad 99,00€ bez DPH je doprava zadarmo
       
  • Cena za dopravu do Českej republiky je 189 CZK (7€) s DPH, tovar Vám bude doručený kuriérom. V tomto prípade sa však vyžaduje platba vopred na náš účet.
  • Akýkoľvek tovar Vám radi zašleme aj do iných krajín v rámci EU, v prípade záujmu nás kontaktujte a my Vás budeme informovať o cene za dopravu

Platby

Minimálna hodnota objednávky v e-shope je 1 € s DPH. Za tovar je momentálne možné platiť:

  • v hotovosti, platobnou kartou alebo benefitnými poukážkami DOXX Plus a Ticket Compliments pri osobnom prevzatí tovaru
  • dobierkou kuriérovi
  • systémom CardPay pomocou Vašej platobnej karty Visa, Visa Electron, Maestro alebo MasterCard. Bezpečnosť služby garantuje TatraBanka.
  • Pomocou aplikácie VIAMO. Po vyplnení objednávky Vám bude vygenerovaný QR kód, ktorý jednoducho naskenujete mobilom, zadáte sumu a realizujete platbu.
  • prevodným príkazom na náš účet v TatraBanke 2926888866 / 1100 (IBAN SK71 1100 0000 0029 2688 8866) pre platby v mene EUR
  • prevodným príkazom na náš účet v TatraBanke IBAN SK65 1100 0000 0028 2900 2103) pre platby v mene CZK

Pri platbe zo zahraničia prevodným príkazom môžete potrebovať nasledujúce údaje:

Adresa našej banky:

Tatra banka, a.s.
Hodžovo námestie 3
P.O. Box 42
850 05 Bratislava 55

SWIFT kód Tatra banky je: TATRSKBX
Platby v mene EUR: IBAN: SK71 1100 0000 0029 2688 8866
Platby v mene CZK: IBAN: SK65 1100 0000 0028 2900 2103


Ako funguje online nákup tovaru na splátky cez Quatro?

 

  1. Vybraný tovar vložíte do nákupného košíka. Nákup na splátky je možné využiť pri nákupe tovaru v celkovej maloobchodnej cene od 100 € do 3.000 €, s potvrdením o príjme manželky/manžela až do 7.000 €. V prípade, že ste držiteľom striebornej Quatro karty máte možnosť nakúpiť až do výšky 5.000 €, s potvrdením o príjme manželky/manžela až do 7.000 €.
     
  2. Vyplňte všetky povinné polia v košíku. Zvoľte si spôsob platby cez Quatro a dajte objednávku v eshope odoslať.
     
  3. Po odoslaní objednávky budete presmerovaný resp. treba kliknúť na pokračovanie Žiadosti o nákup tovaru na splátky cez Quatro. 
     
  4. V žiadosti o nákup tovaru na splátky je potrebné vyplniť všetky povinné polia, ktoré sú orámované červeným. 
    1. krok: Zadáte svoje rodné číslo. 
    2. krok: V časti "Možnosti splácania" si zvolíte výšku akontácie a počet splátok. Kliknite na "Prepočítaj" a skontrolujte si, či Vám vyhovuje akontácia a výška splátky. Možnosti splácania môžete meniť. Ak Vám výška akontácie a výška splátky vyhovuje, prejdite ďalej.
    3. krok: Následne vyplníte svoje osobné a kontaktné údaje, údaje o zamestnávateľovi a finančnej situácii. Pred odoslaním žiadosti máte možnosť si v súhrne žiadosti skontrolovať, či všetky údaje boli zadané správne. Ak nájdete nejakú chybu je potrebné ju opraviť a vrátiť sa na požadovaný krok cez tlačidlo „Spať“.
    4. krok: Pri potrebných dokladoch nájdete informáciu, aké doklady budete potrebovať k schváleniu Vášho nákupu. Máte možnosť priložiť naskenované doklady priamo pri žiadosti alebo tak budete môcť urobiť neskôr, keď na to budete vyzvaný. Žiadosť je potrebné zaslať na schvaľovanie cez tlačidlo „Odoslať“.

     
  5. Schvaľovanie prebieha rýchlo a online. Do pár minút budete informovaný o výsledku schválenia prostredníctvom SMS resp. e-mailu, ktoré ste uviedli v žiadosti.
     
  6. Po schválení žiadosti budete vyzvaný na prihlásenie sa do MOJEJ ZÓNY, kde bude prebiehať podpis zmluvy online. Všetky potrebné kroky nájdete po prihlásení.
     
  7. Tovar Vám bude doručený na dodaciu adresu uvedenú v objednávke podľa doby dodania, ktorú uvádza e-shop.
 
 
 
odoberanie noviniek na e-mail:

Chcete byť informovaný o novinkách a akciách?
 

Zadajte Váš e-mail